Monday 2 June 2014

INFO ALFALFA COMPLEX

Alfalfa Complex Shaklee yang dikenali sebagai 'Raja segala Tumbuhan' diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago sativa) secara organik di California yang bebas dari pesticide, herbacide dan menggunakan bahan kompos/baja bebas bahan kimia. Spesies Alfalfa (Medicago sativa) memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa. 




Tumbuhan yang sangat kaya dengan nutrisi dan zat galian . Ianya telah digunakan oleh manusia lebih dari 2500 tahun lalu. Tumbuhan ALFALFA membekalkan banyak nutrisi yang tidak terdapat pada buah-buahan dan sayuran. Ianya sangat kaya dengan protien, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Rahsia utama ALFALFA
  • MILK BOOSTER -Menggalakkan pengeluaran susu ibu seiring dengan pengepaman susu secara kerap dan konsisten dan minum air melebihi 2-3 liter sehari
  • PENCUCI DARAH, USUS DAN HATI  -  Membantu masalah penyakit usus, sembelit, buah pinggang, kencing manis, menghilangkan toksin dari badan /agen detox, ulcer dan mencantikkan kulit dan otot
  • MEMBANTU MASALAH PATOLOGI - Membantu masalah penghadaman - kembung perut, hyperacidity, gastrik, hepatitis dan sembelit.
  • MELAWAN ALAHAN  - Memperbaiki kulit sensitif, kurap, bau badan dan nafas dengan berkesan, mengatasi masalah anemia, eczema
  • PENYINGKIR LEMAK DAN KOLESTROL - Membantu meghapuskan lemak, kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi sekiranya digunakan dalam jangka masa panjang.
  • MENGUATKAN STAMINA BADAN -dapat melegakan keletihan dan menguatkan stamina badan. 
  • BERFUNGSI SEPERTI MAKJUN - terbukti sebagai agen perapat - dapat merapatkan kembali vagina dan membantu masalah keputihan wanita  

Banyakkan khasiat ALFALFA Shaklee ni..Saya pun turut mengamalkan pengambilan alfalfa ni untuk penambahan susu badan. Alhamdulillah..memang mengGALAKkan...Nantikan testimony saya sendiri yang boleh menyimpan EBM sehingga tak muat 3 peti ais yang akan saya uploadkan nanti. 

Untuk mendapatkan konsultasi secara percuma dan jadual pemakanan yang lengkap, sila hubungi saya secara terus :

PUAN NOORUL HUDA
019-4645543
Email : noorulhuda@hotmail.my
Pengedar Shaklee 1 Malaysia
Pengedar Utama Sungai Petani

S.I.D 907174
Pengedar Shaklee  yang sah (S. I. D - 907174) dan boleh COD (cash on delivery) di sekitar Sungai Petani, Bukit Selambau, Gurun, Yan, Seberang Perai, Guar Chempedak dan kawasan seangkatan dengannya.

No comments:

Post a Comment