Friday 15 August 2014

PERLU SANGAT KE SUPPLEMENT???!!!


Masih ada yang berpendapat tidak perlu ada supplemen untuk tambah susu. Hanya jaga pemakanan dan rajin pam dah cukup untuk buat susu jadi banyak..

Ya..saya setuju...Boleh ja nak ikut cara tu..Terpulanglah nak ikut cara itu atau sebaliknya...

TETAPI!!



Dengan supplement!!!

1)Badan saya semakin sihat bertenaga dan menjadi kurang penat selepas bekerja dan baik terus nak uruskan anak2 pulak. Bertenaga sepanjang masa. ini membantu mempengaruhi penghasilan susu memandangkan susu akan bertambah banyak jika badan tidak letih.Biasalah...orang tua-tua kata selepas bersalin pasti urat-urat menjadi kembang dan membuatkan badan kita menjadi cepat penat..

2)Saya tidak lagi tidur seawal jam 8.30 - 9.00 malam seperti sebelum ini setiap malam akibat keletihan.Masa waktu malam lah masa berkualiti untuk bermain dengan anak-anak setelah waktu siang sibuk ditempat kerja. Malah saya mampu bangun awal dengan segar bugar walaupun berjaga malam menyusu anak.

3)Saya sentiasa cergas dan ceria ke tempat kerja setiap pagi

4) Saya menjadi sangat-sangat bertenaga selepas melahirkan anak yang ketiga di mana sepanjang kehamilan saya mengamalkan supplement. alhamdulillah,,saya juga menjadi mudah je bersalin berbanding kehamilan belum ini .

5) Anak kecil saya yang menyusu juga akan mendapat nutrien lengkap sepertimana saya dapat.

6) Anak-anak saya jarang -jarang sekali sakit. Berbeza dengan anak sulung yang saya masih malas untuk makan supplement. Setiap bulan pasti demam.Namun, untuk anak kedua dan ketiga baru saya berusaha makan supplement, perbezaan ketara dapat dilihat. Antibodi mereka bertambah kuat dan tidak bergantung pada ubatan sintetik yang hanya akan membantu sembuh sementara sahaja tapi akan beri kesan jangka panjang.

7) Bantu saya kurus kembali dengan sihat tanpa berlapar dan tanpa kesan sampingan yang memudaratkan saya dan anak.

Terpulang kepada individu masing-masing....

Ini kisah benar dari saya..
Pengamal Supplement Shaklee sepanjang kehamilan dan selepas  bersalin
dan....pemakanan sunnah tetap tak dilupakan..

#Shakleeeffects#
#Shaklee bantu kesihatan diri dan keluarga#
#Shaklee bantu 1% kesihatan penduduk Malaysia#
#Shaklee jana income#
#Shaklee buat ramai jadi pemurah#

Noorul Huda
019-4645543
Pengedar Shaklee Sg. Petani dan Wilayah Utara
Pengeposan ke seluruh Malaysia




No comments:

Post a Comment