Wednesday 4 June 2014

FROM ZERO TO HERO

Alhamdulilah...syukur tidak terhingga atas anugerah dan penghargaan kepadaku..

Sejak berkecimpung dalam dunia perniagaan Shaklee secara sambilan sejak 30 November 2012, inilah panggilan pertama buat saya untuk menerima 5 AWARD dalam National Conference Shaklee yang akan berlangsung pada 7-8 Jun 2014 bertempat di Suway Pyramid Convention Centre, Petaling Jaya. 

Pada tahun lepas, ku hanya boleh tengok dari jauh sahaja. Satu award pun tak dapat. Tak terduga pula akan dapat award sebanyak ni dalam masa 1 1/2 tahun...Rasa terharu dan Excited sangat-sangat...Saya layak mendapat 1 tiket ke NC 2014 yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.

Award Shaklee yang akan diterima pada 7-8 Jun 2014 nanti

Bagi yang tak tahu apakah NC Shaklee..Meh nak bagitau...

National Conference Shaklee adalah sebuah Majlis penghargaan kepada mereka yang bergiat dalam Shaklee dan diselitkan dengan Seminar dan juga disertai dengan Ekspo-ekspo..

Bagaimana nak kesana?

Mudah sahaja,,Hanya kumpul 390 point dalam satu Cycle (Mac 2014 - Februari 2015) dalam  masa setahun dan  anda layak mendapat 1 tiket percuma ke sana. Dapat penginapan selama dua malam secara percuma di Hotel 5 - 6 bintang dan juga jemputan ke Majlis Makan Malam Ekslusif.Opss...juga anda akan dapat satu beg tarik secara percuma yang dipos secara terus ke rumah anda.

Jika berhajat nak bawa satu keluarga dan ditaja sepenuhnya oleh Shaklee pun boleh..Dengan syarat, penuhi jumlah kutipan point yang ditetapkan..
Jumlah point yang perlu dikumpul dalam setahun

Boleh bayangkan tak macam mana meriahnya NC nanti.. Terdapat ramai JUTAWAN MUSLIMAH yang bakal menerima award di sana nanti..Ada yang dapat sehingga lebih dari 10 award dan ada juga akan dapat wang Tunai bernilai 50k- 100k..Kebanyakkan dari Kumpulan Jutawan Muslimah dibawah kelolaan kak Cery Mamafaiz...kumpulan yang saya join sejak dulu lagi..banyak Rahsia yang bukan sekadar rahsia yang hanya boleh didapati dari kumpulan ini...

OK...itu saja sharing dari saya..

Jumpa lagi update dari saya tentang National Conference Shaklee 2014...


NOORUL HUDA
PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI PETANI DAN SELURUH MALAYSIA
019-4645543





No comments:

Post a Comment